"DET SEXIGASTE SOM FINNS ÄR..."



Jag säger meningen i titeln och tjejer fyller i.

Enkelt upplägg, fortfarande bäddat för en del nya lärdomar.

 Läs och tyck till i kommentarsfältet om något fattas.


Omslagsbild målad av supertalangfulla Tina Maria Elena. Länk till hennes webshop hittar du här och hennes Instagram här


Psst! Same post in English HERE.

__________


DET SEXIGASTE SOM FINNS ÄR... 


"Att fråga "Har du en kondom" och killen säger "Självklart"."

"Att bli frågad "Vad tycker du om, hur vill du ha det?"

"Någon som vet hur man tar i någon, verkligen greppar tag och klämmer och känner och smeker."

"Någon som får mig att känna mig trygg med att tappa kontrollen, att lämna över den till den andra personen och veta att de n inte missbrukar makten de fått."

"Killar som säger This pirate also sails the red sea."

"Assgrab."

"När man får höra "Du är så jääävla sköön" eller "Du smakar så jävla gott"

"Att, om killen skulle komma fort, att han skulle se det som självklart att han får mig att komma också efteråt."

"När någon säger mitt namn i sängen."

"När någon kysser eller suger eller slickar omkring mina öron."

"När han tar fram en kondom utan att ens säga något. Ba. Fram och på med den. Ingen jävla diskussion. Ingen fråga. Bara. Gör det!"

"Smeka varandra sådär lätt så att man ryser."

"När han verkligen äter upp hela en, kysser en överallt. Även konstiga ställen. Behöver inte ens vara konstiga ställen. Kan va att han ba... Älskar min arm. Och pussar och klappar på den och säger att den är fin."

"När han har ett finger i min mun medan vi har sex så jag får suga på det."

"Självdistans. Att han kan driva med sig själv."

"En person som är lyhörd. Att prata med varandra i all ära - men någon som kan föra samma dialog fast mellan två kroppar, någon som är nyfiken och faktiskt är uppmärksam på ens kroppsspråk, andning, känsla - wow."

"Att han inte känner sig intimidated av att använda sexleksaker på mig."

"...Eller att han vet hur jag vill ha det och bara sätter igång vibratorn utan att jag behöver be om det."

"Teasing."

"När man märker att killen verkligen ÄR attraherad av en och ens ben och kroppsdelar och han han genuint gillar att göra saker oralt."

"Jag dör lite för killar som frågar spontant om jag vill att han ska gå ner på mig, det är det bästa."
"Att han inte kan hålla sig från att komma fast han försöker, då känner jag mig jävligt sexig."

"Hårda tag. Någon som vet hur man tar tag i mig och kan bestämma."

"När någon bryr sig, om den  personen vill få dig att komma etc och verkligen gillar det också."

"Personkemi."


__________


Tack till alla tjejer som har hjälpt mig sammanställa den här lilla idébanken. 

Inlägg om sexleksaker och tabun kring det är på väg, håll ögonen öppna :) 



Kommentarer